Hayden Panettierre – Jail Bait


May 14, 2007 9:38 PM

Hayden Panettiere as Claire Bennet on HeroesHayden Panettierre.
Italian.
Blonde.
Hot.
5’1″ (155cm)
Born in 21 August 1989, which would make her only 17 this year ! Holy smokes! That would make her being voted one of the sexiest women alive in British FHM kinda wrong, wouldn’t it? But is it so wrong that it’s right? Hahah! Erm, guess not.

Hayden Panettiere and Masi Oka
sixsteps @ flickr
Here’s a little something extra for you Asian men with white fever (ok me too). I want to be Masi Oka in this picture. Well, we can keep on dreaming. She’s currently dating some dude from “Laguna Beach”. *dejected sigh* :mrgreen:

Save the cheerleader! Yatta!

12 thoughts on “Hayden Panettierre – Jail Bait

  1. van

    Hahahaaaaaa……oh u little perv..there’s Ali Larter in Heroes and u gotta pick the youngest child star. remember to check girls’ IDs before u bring them home ok? Getting arrested isnt cool. 😛 😛 Happy Monday!

    Reply
  2. Indra

    Apparently you have been following Heroes too huh? Its a great series right? Here in Indo we could get e DVD already (Season 1, ongoing). Not top notch quality, but pretty decent. I’m not sure how far the series has gone there, but, in any case, would you like a spoiler? AHAHAHA

    Reply
  3. girlstar7

    Yeah, she is gorgeous…but if she was born in ’89 that means she’ll be turning 18 this year, so in August she WILL be legal 🙂

    Reply
  4. mooiness Post author

    van: yeah well I’ve always preferred a “softer” look – Ali Larter is hot no doubt, but she’s very stern looking. Hahaha!

    indra: no, no spoilers please!

    girlstar7: oh yeah, miscalculated. Haha!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *